tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Portugal

Kategori: Allmänt

Allt med resan gick bra, va bara jobbigt att gå runt med en ny främling på alla flygplatser. När man ville gå t en affär så fick man aldrig gå själv, för ens stund trodde jag fan att dom skulle följa med in på toan!  I Sverige så gick vi t gaten direkt så han ite gå till Viktoria secret, får ta det på hemvägen isl. Men när vi kom ner t gaten fick jag åka en bil med bara den som körde isl för buss med massa människor och kom till planet 5 min föra ALLA ANDRA + så vick jag en hel rad för mig själv så låg o sov som en prinsessa. Som Tessan den mest underbaraste människan jag vet, skrev så kommer jag ha ganska dålig uppdatering då det knappt finns internet här men skall försöka med ett inlägg om dan. 

Igår så va jag framme runt 4 tiden tror jag. Och då åkte jag hem till min kuses och faster, och åt mat. Sedan så gick vi till ett skitstort shoppingcenter. Sedan körde Mario ( min fasters kille) mig t Barao son Miguel. Va med Mina kusiner hela kvällen och skrattade mycket. På tisdag skall jag antagligen åka till min faster igen o va där resten av veckan. Nu är det typ 23-25 grader och jag sitter inne på ett café, fy mig.

Haja nu skall jag gå sea. 

// F❤️
Min kusin vitamin❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här: