tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Helle det va länge sedan

Kategori: Allmänt

Jag har tyvärr inte får min tele än men den kommer förhoppningsvis i veckan. Jag är hemma för än gångskull men inte frivilligt har halsfluss. Men imä att jag är hemma så kan jag ju blogga. 

Sist jag blogga va Lilly halt, nu är hon helt frisk o i. Ätter form än någonsin, och just när hon är frisk så skall jag va sjuk. Men jag skall gå på penceline (stavning?) i tio dagar så förhoppningsvis är jag bättre om några dagar. 

Har börjar fundera på ridläger och jag skall pröva något nytt i år och det blir anntagligen Stuteri MW i 2 veckor men Elin o Kajsa förhoppningsvis. 

Snart är det jullov och nu är det den bästa tider på året... JUL. 
jag älskar jul jätte mycket alla dessa underbara sånger, människor, paket, vänner och familjen. Allt är så underbart. Har ni köpt era julklappar jag har bara köpt 2 än så länge men skall köpa mera. Till helgen anntagligen. 

Ett bra sätt att banta är att få en rejäl halsfluss för kan kan inte äta ett skit... Å jag är HUNGRIG!!!  

Det va typ det får se om jag är hemma imon med troligtvis är jag det och då bloggar jag mera. 

//F❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här: