tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

börjar bli jobbigt.

Kategori: Allmänt

hej. som rubriken säger så börjar det bli jobbigt att blogga, när inte Fiffi bloggar så har jag ingen lust att blogga. men tänkte berätta lite då<3

igår va de julklappshoppning. Felfria men inte jätte nöjd med rundan. den va inte alls fin och Azzi var väldigt fjantig. kände inte alls igen henne, antingen ville hon inte gå fram alls pga olika saker i manegen som hon fjanta sig över, eller så bara drog hon med mig. Hon landade i fel galopp efter ett hinder också så skulle jag rätta den så blev det korsgalopp ist och då var de allderles föresent att rätta om jag ville att hon skulle hoppa. sen tappade jag också ena stigbygeln så de blev två hopp utan ena. men vi klarade oss runt banan och jag fick en rosett .
Iaf Idag va de avslutning på hoppspecialen för denna terminen. riktigt kul faktiskt, Hoppade 10 blandade hinder, några räcken, ett kryss, några oxrar och en trippelbarr.

super kul
högsta jag hoppa idag va nog 90 cm <3
så imon eftersom jag har lektion då med så skall jag ha en lektions ponny så Azzi får vila för de tkr jag hon förtjänar
juste i lördags flyttade Azzi in till stora privatstallet, SÅ JÄvlA SKÖNT. mycket lugnare och mkt bättre och närmare till allt <3

Peppes födelsedag idag :) 4 år. gubben då<3
men nu skall jag kolla tv så hade<3

kram// T <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: