tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Världens bästa❤️

Kategori: Allmänt

Denna dan i stallet Asså! Sjukt mysig! Kom dit vid 10 tiden! Då mockade jag och sen borsta jag henne ❤️ Eftersom de va 1 timma kvar tills jag skulle rida med Tova så passade jag på o tvätta hennes ben o hennes svans! De behövdes verkligen ❤️❤️ 

Sen mös jag lite med henne och så tills de va dags att tränsa❤️ Blev barbacka idag❤️ 

Egentligen skulle vi rida ut men de va så kallt och blåste rätt mke så vi red i lilla manegen ist! De gick så sjukt bra! Redan efter 5 min gick hon fint och jag är verkligen sjukt nöjd! Hon va Lite fjantig dock när jag slog lite med spöt, hon gjorde sina 3 bockningar på rad så jag nästan flög av! Haha❤️ Men hon gick så sjukt bra hela tiden sååååååå himla nöjd! ❤️❤️❤️ Min lilla prinsessa! 

Hahaha Tova och Spike va sååååå söta! Haha han va så pigg och Tova bara skratta ❤️ Så söta! Men jag har inget derekt att skriva om men vi hörs ❤️❤️ 

Kram// T 

PS. Fiffi nu får du fanemej blogga! Du har ju din iPhone nu o allt❤️ Inga fler ursäkter 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: