tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Vintern 😘

Kategori: AllmÀnt

Hej! 
Eftersom de va sjukt kallt idag och man mÀrker att vintern Àr pÄvÀg sÄ tÀnkte jag skriva nÄgra saker jag tucker Àr superbra med vintern (om de Àr snö ute)

1. NĂ„got av de bĂ€sta jag vet Ă€r att komma in frĂ„n de kalla dĂ€r ute o bara sĂ€tta sig framför tven med varm oboy o en filt' sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ mysigt💕


2. De Ă€r mörkt ganska tidigt vilket betyder massa ljus. De finns inge finare assĂ„! 

3. Fryser man kan man ju alltid mysa med nĂ„n man tycker om eller om man Ă€r som jag. Helt jĂ€vla ensam sĂ„ kan man ju krama sina kompisar! 

4. Efter en dag ute kan man alltid ta en lĂ„ng varm dusch👌 

5.  MAN KAN HA SNÖBOLLSKRIIIIIIIIG🙈 

6. DE ÄR JULAFTON VILLKET BETYDER julklapparđŸ’„

7. De Ă€r min födelsedag vilket betyder presenter 😘

haha de va vĂ€l nĂ„gra saker jag gillar med vintern💀
 Och förlĂ„t för att vi inte har uppdaterat sĂ„ bra men det blir bĂ€ttre nĂ€r bĂ„de jag och fiffi fĂ„r vĂ„ra mobiler 💕 

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: