tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

vart skall jag börja..???

Kategori: Allmänt

 
 
 
Shit vart skall jag börja?
 
STALLET
så mycker som hänt och så mycket att skriva om. Vi kan väl börja med att jag har köpt en alldeles egen ponny, och inte vilken ponny som hälst utan min fina kossa HERA. det gick ganska fort och så, så har inte riktigt fattat det än det är som en dröm, fast ibland blir jag rädd att vakna upp. så nu när jag har egen o tess hyr azzi och sedan när hon lämnat tbx henne skall vi anntagligen ut o kolla på drömponny åt henne, längtar så HÄÄÄÄÄR mycket.
 
SKOLAN :(
Sokan är väl lika trökigt som vanligt men nästa väcke är det prao, och veckan efter det är det lov men inte för mig, jag skall jobba hos min pappa lite innan GHS, skall bli så kul... och så lätt va det att byta ämne från skola t hästar haha. 
 
FRITID 
HAHA vilken fritid.. nu är det skolan och stallet varje dag, men jag klagar inte...än.
 
Snälla skriv vad ni vill ha för inlägg det hjälper så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket.
 
 
/FIFFI<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: