tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

dan före

Kategori: Allmänt

heeej<3

juuuuuuuuulllaffttoooon imon... omg men omg vad alt händer dan inna jul? vet 2 tråkiga saker som hänt på samma dag, inte som jag vart med om men mina närmaste vänner ..
hoppas allt blir bra.

idag va de rätt chill..

först stallet som alltid. eftersom jag hade jätte ont i benet igen så lät jag henne vila, så jag mockade och gjorde mat. Mamma städade hemma så vi ville inte komma hem för tidigt eftersom hon bad oss att inte göra d så jag och pappa åkte till MyOne. där handlade jag julklapp till Azzi och Peppe.

godis till båda.
sen handla jag en grimma bara för att jag tyckte att hon behövde en men aa de har väl inte hänt så mke mer idag. men vi hörs imon och så <3 kraaaam // T <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: