tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

mysig men jobbig dag

Kategori: Allmänt

hej denna dan har varit både mysig och jobbig. den började jätte mysigt när jag för en gångs skull fick sov morgon. så jag sov tills kl va 10 eller någonting. sen drog jag iväg till stallet. när jag skulle hämta in Azzi från hagen så stog hon där och bara väntade på att få komma in oh äta. så jag tog in henne och lät henne käka sen gjorde jag iordning henne och sen red jag ut barbacka en liten sväng i solen. de va jätte mysigt och Azzi verkade gilla det hon med. sen på vägen tbx till stallet så kom några kompisar ridandes som skulle rida i stora manegen så jag hängde på dom o tog lite skritt,trav och galopp. jag har inte så roliga saker att skriva om men de kommer roligare inlägg.
kram// T <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: