tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Helluuu❤️

Kategori: Allmänt

Tja tja bloggen ❤️ 

Haha nä men hej! 
Undrar vart all bra uppdatering har tagit vägen? Vi som sa att vi skulle sköta detta! Men de är svårt och ibland är man bara för trött för att sätta sig framför datorn! Shiit asså! Jag fattar inte hur lat jag har blivit! Hur jobbigt är de att göra detta?

Slå på datorn. 
Gå in på blogg.se
Komma på nåt bra att skiva om
Sen göra de? 

Asså min lathet har blivit värst! 
Haha men jag lovar er att iaf jag skall bli bättre ;) ❤️Idag har jag vart i stallet! De blev rida barbacka på prinsessan! Sen bara gå runt o chilla i stallet! 💝 efter det åkte jag hem och sen dess har jag haft sjukt ont i huvet kan man ju säga! Men nu måste jag verkligen sova för imon blir de ingen sovmorgon för mig då jag ska va i stallet 8 för att hjälpa Fiffi inför dressyr KM! 💝 ska bli kul o kolla på! Hade bara tänkt leda azzi en liten stund Imon, de förtjänar hon😘 

Kram// T 💪


Kommentarer


Kommentera inlägget här: