tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Sjukling idag❤️

Kategori: Allmänt

Hej! Vart hemma o sjuk idag! Mådde jätte illa imorse och va nära att spy flera gånger! Så jag stanna hemma och försökte sova så mycket som jag kunde! Jag blir ju skit lätt sjuk men har bestämt mig att inte bli sjuk nåt mer tills jul lovet! Jag vill inte få F i alla ämnen pga att jag vart sjuk så mycket så om jag mår dåligt så ska jag bara trycka i mig en Tablett och gå till skolan! Men iaf! Jag stannade hemma och så gjorde jag massa läxor! Sen va det dags för stallet som vanligt! Skrittade ut henne en liten sväng! Ska får se när jag kan börja sätta igång henne igen! Men testade ett nytt skritt täcke som passade  perfa! Sen drog jag hem och nu kollar jag tv! Skolan Imon och kommer ett inlägg då med❤️ 

Kram// T ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: