tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

inga morgonmänniskor

Kategori: Allmänt

hejjjj <3 just satt mig ner och kopplat av för första gången på hela dan<3 hade tänk berätta lite om igår och idag.

igår: igår va jag i stallet som vanligt på morgonen, jag och Fiffi longerade Azzi lite bara men de gick inte så bra då vi inte hade nåt longeringsspö.. haha <3
sen så åkte jag hem och sen tog jag och Tova bussen hem till Fiffi där Amelie, Katte och Sofia redan va. så derekt när jag och Tova kom dit så gick vi derekt till Pizzerian. shiiiiit va pinsamma vi va där asså... omg. <3 haha efter det åkte vi till Coop på backaplan bara för att köpa spray grädde ^^ sen gick vi hem igen och va i Fiffis källare och typ hoppade eller nåt så jag har SJUKT ont i vänster benet och hälen. haha <3 sen så gick vi upp o kollade skräckfilm och massa saker fram till halv 7 imorse ^^ sen sov vi. och jag vakna bara jag kl.8 imorse bara för att Katte hade ställt sitt larm. sen så vakna ju inte hon för'än typ 12. haha <3 men efter de har jag varit i stallet och jag red ut med Emma. de va en annorlunda uteritt kan man la säga. jag typ tvinga henne att berätta spökhistorier .. haha<3 och våra hästar va typ taggade till 1000% <3 haha såååå kul vade.

kram// T <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: