tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

förlåååååået<3

Kategori: Allmänt

hej. sorry för den SJUKT dåliga uppdateringen. men jag har vart sjuk hela veckan och Fiffi har haft fullt upp.
men som jag sa jag har ju vait sjuk tack vare söta lilla Fiffi.
haha de värsta med att vara vän med henne är att man inte kan skylla någonting på henne. hon kommer bara med grymma förklaringar som gör att de inte är hennes fel längre hahaha. som när jag sa att hon smittat mig. då lät de typ såhär:
jag- Fiffi du smitta mig och Amelie.
Fiffi- vadå smitta er?
jag- ja du va ju sjuk på den där övernattningen.
fiffi- varför kom ni då
jag- du tjöta ju på mig
fiffi- nej jag sa att de va ditt val
haha eller nåt sånt sa hon. så även fast de va hennes fel att vi blev sjuka och att båda sträckte vänstra vaden så fick hon oss till att de va vårat fel.
det är bara en av egenskaperna som jag älskar hos henne.
seriöst hon är en av mina närmaste.
hon finns alltid för mig. även fasst hon är tuff och bestämd och verkligen kan bli arg ibland så är hon alltid en super bra vän. är det någon som gör något mot en så skyddar hon en till 1000. gör nån någonting mot henne så... ee de vet vi inte för ingen är så dum så dom gör nåt mot henne. då kommer dom ligga med sitt öga uppkört i röven lite senare. haha men visste inte vad jag skulle skriva i detta inlägget så de fick bli rakt från hjärtat<3

denna bilden har jag lagt upp lite överallt så varför inte lägga upp den här också <3

Kram// T ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: