tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Vem är jag och Azzi?

Kategori: Allmänt

Tänkte då berätta lite om mig och Azzi! 

Jag: jag är en 13 årig tjej som är glad för det mästa! Sjuk väldigt ofta och har ridit i 7 år på Alleby ridklubb! ❤️ 
Jag ängnar all min fritid åt skolan, stallet, läxor och vänner när jag hinner! ❤️ Mitt liv är att rida och skulle inte kunna sluta med det för att göra andra saker! Jag har 2 bloggar! Denna som jag delar med Felicia, och en som jag har helt själv som heter http://nattstad.se/theereseisaksson
Jag bor i Götet och jag ÄLSKAR ATT SHOPPA OCH SOVA NÄnästan lika mycket som jag älskar att rida! ❤️

Vem är Azzi?💞 
Azzi är min foderponny som jag hyr ifrån sjöstjärnans ridläger! 👌 hon är helt underbar men väldigt bestämd! Hon har typ som en dubbel nacke haha vet inte riktigt vad det är! Men det är hennes speciella sak! Hon och jag tävlade km för 2 veckor sen ungefär och vi blev uteslutna 2 ggr! Haha vi fick minst poäng av alla i tävlingen! Men  sånt e livet. 💞 

Detta va de jag hade att skriva Idag hoppas ni gillade det💞

Kram// T 👅




Kommentarer


Kommentera inlägget här: