tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Uppdate

Kategori: Allmänt

Ser att fina Tessan har uppdaterat bra, då har ni anntagligen inte saknar mig haha. Har inte haft internet sedan förra uppdateringen och därav ingen uppdatering. Är nu hos min faster nu som jag skall va hos till på söndag då det är hemfärd, tänk va denna veckan har gått fort hittills bara... Vänta vad är det för dag idag... Jusste... Va är det redan ONSDAG !!! Nu vet ni hur det låter i mitt huvud. 4 dagar kvar i paradiset.😩😩. Jaja jag har mest chillar här, igår gick jag igenom hela Lagos (kände det som) men hitta ingenting, ganska sorgligt att gå förbi 250 småbutiker den ena olik den andra och inte hitta någonting...jo vänta ett vykort till mormor o morfar. Innan jag åker hem skall vi till köpcentret igen o då skall jag bannume hitta något, det är aldrig såhär i Sverige där kan jag gå in i en affär o komma utåt med 50 kassar om jag får. Nu skall vi äta, man äter typ 100 ggr här men jag säger inte imot. Sea. 
//F❤️


Bjuder på domhär 2 " fina " *host* fotona. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: