tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Snurrig dag !

Kategori: Allmänt

Som jag skrev i mitt förra inlägg så skulle denna dagen va fullproppad vilket den va. Från resebyrån som inte hade öppet till massagen som va så skönt, till de sista detaljerna som kan göras innan allt som skall göras imon. Asso kan ni fatta om tänk att om ca 37 timmar så sitter jag på mitt plan. Har suttit o kollat på bikini från Viktoria secret, ååååå alla är såååå snygga men har valt ut några och skall kolla om någon av dem finns på Landvetter. Förutom det har det inte hämta något mera.  Va o handla mat med mamma haha.  Nu skall vi sätta oss med mitt musikarbete och skriva rästen vilket är JÄTTE mycket:(   Jaha hörs imon skall växa lite tidsinställda inlägg ikväll men som kommer upp under veckan i Portugal då jag inte alltid har internet där. Sea. 
//F❤️


Föstsofrämst hoppas jag att denna finns. 
Annars kommer dom andra i årdning efter denna. 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: