tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Seg uppdatering :(

Kategori: Allmänt

Sorry borry för seg uppdatering men har inte varigt så mycket att skriva om. Idag gick jag t skolan såklart och det va en ganska så chill dag men den började med omprov i matte, men idag hade jag inte en lätt hjärnskakning så jag kunde tänka rätt och det kändes riktigt bra:). Sedan så skulle jag ha följt med Felicia hem men hon mådde dåligt sista lektionen och jag kan verkligen inte riskera att bli sjuk nu. Wooho bara 3 dagar kvar nuuu. 
Jvarjefall så skulle jag söpa en gullig klänning till min lilla kusin vitamin i Portugal, men det blev "lite" till mig med hehe. 
Imon skall jag gå och kolla så allt ät iordning med min biljett och fixa thaimassage så det kommer ett inlägg på kvällen om dagen samt min resväska. 

Jag skall skälla lite på mig och Tessan nu skall det bli bättre uppdatering det är en sak jag lovar. 

Sakerna jag köpt:
En te låda. Jag ääälllssskkkaaarrr teeeeeeee. 

En ram som beskriver mig i detalj haha. 


Den bästa hårinpackningen som finns.


2 BH, 80000 trosor, 10 hälstrumpor, en maskarna, en tjocktröja, Mathilds klänning och hennes väska som jag tyckte va så söt så jag köpte den med till henne. Sea. 
//F❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: