tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Min underbara dag

Kategori: Allmänt

Idag va en riktig Fiffi dag för vi gjorde nästan allt jag älskar att göra. Vi åt god mat, vi shoppade, solade och badade på stranden, saknades bara en häst. Idag så åkte vi till stranden på förmiddan och jag är en badkruka o jag ville ite gå upp ur vatnet gissa om det va varmt. Sedan åkte vi hem jag duchade och åt lunch, jag har äntligen hittat ett champoo o balsam som gör mig hår platt, ett problem bara det finns ite i sverige :/ det blir att köpa en ny väska till shampoo o balsam haha. Sedan så åkte vi till det stora shoppingcentret igen och gud jag valde säkert 30 plagg så gick vi t provrummet o så sa hon att man bara fick prova 8 plagg i taget så jag sprang in o ut som en hund som hemtar tidningar ( dåligt o knasigt jämmförelse men det va det som kom upp i mitt huvud). Det blev ungeför 10 plagg tror jag o jag är jätte nöjd faktist. Ja det va typ min dag jag skall sova nu. Sea  
//F❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: