tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Hellu och välkommen till vår blogg.

Kategori: Allmänt

hej och välkommen till vår blogg, i detta inlägget så kommer en kort pressentation av Fiffi och Tessan.
 
Hej Jag heter Therese. Jag är 13 år (00). Azzi heter ponnyn jag hyr på foder. När jag inte är i stallet så är jag oftast med vänner eller min hund Peppe. På tisdagar rider jag lektion och jag går i ponny 4 :an. Undrar ni något annat som inte va med kommentera eller kika migvetja. kik: tess_isaksson
 
Hellu jag heter Felicia och kallas för Fiffi. Jag är 14 år (99). Lindsy heter ponnyn jag är medryttare på. När jag inte är i stallet gilla jag att kolla på serier och va med vänner. På måndagar rider jag lektion och jag går i hoppspecialen. Undrar ni något annat som inte va med kommentera vetja.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: