tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

hejaa<3

Kategori: Allmänt

hej. Idag har jag bara varit i skolan än så länge. har inte äns gått hela skoldagen än. haha <3 tänkte berätta om vad jag gjorde i stallet igår. när jag kom dit så gick jag ut med henne en liten sväng, sen ställde jag henne i spol spiltan och tvättade såret. efter jag hade gjort rent det så klämmde jag ut allt var och sen sprutade jag in en salva i hennes sår. efter det mockade jag. skulle egentligen filma Fiffi när hon hoppade men hon skrev ju det i sitt inlägg att jag inte han. <3 efter det så gjorde jag hö påsar och sen va de hem dags för mig<3 det blev ganska slarvigt inlägg men det kommer bli bättre inlägg i kväll om dagen och så<3

kram// T

Kommentarer


Kommentera inlägget här: