tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Ensam vecka då

Kategori: Allmänt

Haha då blir de en ensam vecka på bloggen för mig näsa vecka då❤️ Har ju två bloggar men ska blogga på denna i förstahand denna veckan! Vill ju inte att Fiffi kommer hem och får se dålig uppdatering! OMG tänk va hon kommer göra :O (är en aning rädd för henne) 😂😂❤️ Nej men hon är värkligen jätte schysst och en av mina bästa vänner då hon alltid finns där och ställer upp för en ❤️💞! Vet inte vad jag ska blogga om denna fredags kväll😂😂 men massa saker har hänt Idag! Va i skolan och där blev va de ju kaooooos Idag. Efter skolan stallet och efter stallet hem o ha fredags mys 💞 Lite saker som kommer hända nästa vecka för mig är väl stallet, rå plugg inför so provet efter lovet! Och sen sova över hos min ena brorsa en dag och den andra en annan! Sen skall Carro raka Azzi på måndag också! Längtar såååå❤️Kommer nog bli en toppen vecka💝 


Kram// T💝


Kommentarer


Kommentera inlägget här: