tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Bästa ridpasset på länge ❤️

Kategori: Allmänt

Hej! 

Efter inlägget som jag skev förut idag så chillade jag bara❤️ Sen åkte jag till stallet där jag såg en väldigt lerig pålle! Så jag borstade henne och sen va de ridning! Dressyr ❤️ De gick SJUKT BRA! Bästa dressyr passet på henne under hela tiden jag har haft henne! Hon gick jätte fint under stort sätt hela lektionen! ❤️ Jätte nöjd över min lilla prinsessa💞 Carro hade inte rakat henne tills idag eftersom det hade hänt en grej! Men hon skulle antingen göra det idag eller imorgon💞 kommer säkert bli jätte fint 😍! Nu sitter jag i bilen på väg hem! Då blire dusch, äta och sen plugga de som jag inte gjorde förut idag😞!  SAKNAR DIG FIFFI! Nu får du ta o komma hem💞




Kram// T ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: