tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Shit pommfritt

Kategori: Allmänt

Deam jag är så ledsen för den urrrr dåliga uppdateringen.

Mycket har hämt på samma gång inget har hänt?!

Dåliga saker som hänt.
Lilly är fortfarande halt ändats promenad på 20 min, bestulen på min telefon, förkyld och låter som Barbie, har ingen nyckel så måste vänta utanför dörren nästan varje dag från 10min -1 timma och inget KM för Lilly o mig :(

Bra saker som hänt.
Ni är fortfarande kvar, sleepover imon med galet goa människor, får en helt ny iPhone på måndag o betalar bara 500 självrisk,Lillis sår ser bättre ut och sist och störst JAG VET VAD JAG VILL BLI 100%säker. 

Tessan kan tydligen inte komma in på bloggen vilket är skit jobbigt men vi skall nog fixa det imon.
 
Ser ni massa saker har hänt men har ändå INGET att berätta. Thats sad:( 

Jaja men uppdatering krm imon. Sea. 
//F❤️


Stackars den:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: