tessif.blogg.se

Denna blogg handlar om 2 tjejer som heter Therese och Felicia.

Hej!

Kategori: Allmänt

Hej! Har precis målat klart mina naglar! Tänkte visa hur jag gjorde💞 

Före: ganska mkt har gått bort

Sen tog jag denna, gripen! Den är super bra! Det är mammas så vet inte vart hon köpt den! 
Efter det tog jag detta skyddande bas lacket från Depend! 
Sen började jag måla naglarna med detta nagellacket från OH MY GOSH 035 CANDYFLOSS
Sen detta glitter nagellacket från Gina Betuty Naill! Nr. 73 Disco! Det är super fint! Brukar inte tycka att ginas nagellack är så bra men detta är super❤️! Tog på varannan nagel
Sist tog jag på detta topplacketfrån Depend! Dom är super
Och såhär blev det! Tyckte det blev rött okej 💞

Hoppas ni gillade detta inlägget 💞 kram// T 👽

Kommentarer


Kommentera inlägget här: